27 November 2012

nanana...ganu kite^^

dua minggu lepas hari raya lepas
aku and bestie, nadiah
turun ke kemaman sebab ada wedding kawan
alang-alang turun, pergi jumpa makcik ni
sebab kampung halamannya di kemaman
blogger famous tu, hehe^^

yang paling aku tak percaya sampai sekarang
aku confident gile kot bawa kereta kecil ku itu
yang tak pernah diservis, dicuci dan ditukar tayar
sampai sekarang aku tak pernah cuci kereta tu
maafkanlah tuanmu, william
hehe...william nama kereta kecil itu^^


ni kat Mesra Mall, Kemaman tu
baru lepas tengok movie S.A.M. and dinner burger king
to me...movie tu sangat2lah predictable
i don't know
to me, there's no thriller if there's no twist in a movie
and this movie, no twist at all
semuanya aku leh predict what's going to happen next
barangkali...sebab aku dah terlalu banyak tengok movie
but oklah, ada juga movie Melayu yang bawa genre psikologi macamni





ooo...lupa
kitaorang pakai macamni sebab kawan kami tu bernikah lepas asar
malas nak balik rumah tukar baju
terus pakai macamni gi mall


ni keesokan harinya
open house Menteri Mat Saad


 after pergi open house tu
terus direct pergi persandingan kawan tu
tak ada gambar wedding pun sebab rushing out gila masa kenduri tu
ni kitaorang kat Pantai Kemasik
sebelum bertolak balik
sempat lagi tengok movie masa ni
layan The Expendables 2 movie lak
sangat suka Chuck Norris
everytime dia keluar, mesti ada music dia tu
then suka tengok arnold gaduh dengan bruce willis
sebab masing-masing nak cakap
"i'll be back"
haha...epic betol^^





makcik tu suka bergambar bukan??
hehe^^


No comments: