01 November 2012

Hari Keluarga^^

office daddy buat family day
it was annual event
last year wat at Kuala Selangor
(tak ingat nama tempat dia)
and this year was at Ancasa Hotel, Port Dickson
it was held on the weekend of last week of September
eventough sibuk dengan hal-hal study
tapi bila memikirkan dapat gather ngan family...baliklah
I went back by bus all the way from KB to KL
last-last...I overslept on that Sunday
so I didn't go the sukaneka...hehe^^

Last year, sukaneka tu start lambat, habis pon lambat
jadi tahun ni...buatlah perhitungan
"takpe...takpe, tido lagi sejam
sempat lagi nanti...sukaneka tu mesti habis lambat"
last-last..bila dah siap mandi, turun padang hotel tu..
kene jerit dengan mummy...
dah habis rupanya sukaneka...haha^^
jadi...tak ada langsung gambar family day tahun ni

but hey..hey, its ok
gambar family day tahun lepas ada lagi tak post..hehe
here it goes...



adik aku..acap
pertandingan pancing botol
dia ni...memang pandai sangat pancing-pancing ni
sabar jelah


ahh..tahun ni dia dapat no.2
selalu dapat no.1
sebab dia kate dia malu
yelah...pertandingan ni untuk umur 10-15tahun
tapi mumy suruh gak dia join...hehe^^


ni acara untuk kanak-kanak lak
kene rebut gula-gula
bukannya anak-anak yang main, mak bapak yang sibuk lebih
kesian adam, aidan...blur tak tahu nak buat apa..haha^^


acara untuk kanak-kanak juga
isi air dalam botol
comel gile adam masa ni...fokus mantap
aidan dah tido dah by this time..penat kutip gula agaknya, hehe^^




malam macam biasa...dinner bbq with karaoke
setiap family kene hantar wakil
ooo...no no, bukan aku ye..hehe
aku tak boleh karaoke in public
dalam bilik kecil with family and friends itu tak pe..haha

jadi every year pon abang aku yang akan nyanyi
dia suke nyanyi lagu faizal tahir
sekali tahun ni...cd faizal tahir rosak
abang aku boleh pulak nyanyi lagu jiwang tangkap lentok tu
yang kelakarnya...adam boleh tanya aku
"menit...nape lagu papa lambat habis?"
haha...sakit perut aku gelak




some of the view dekat Kuala Selangor



lepas tu...we went to fish market nearby
sangat banyak rupanye jenis kupang and lala ni
aku tahu telan je..hehe
pakcik tu gune hammer untuk buka oyster...huhu
sedap-sedap

selagi boleh balik rumah, selagi tu saya mahu balik
takut nanti pape jadi
bila lagi nak kumpul ramai-ramai kan??
oo...breakfast dekat hotel sangatlah best...bukan??
and lastly, I'll regretted it myself
sebab makan banyak sangat...haha^^



2 comments:

NasQ said...

oyster fresh sangat sedap kan kan.

justin lover said...

yup2...patotlah sgt mahal oyster tu^^